Завдання для дистанційного навчання для студентів на період карантину


Завдання для дистанційного навчання для студентів
на період карантину

(Завдання можуть додаватися протягом періоду карантину)

Всі матеріали та завдання перелічені в таблиці для кожної групи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yerMwkJZv7ZVMrGy712JIJ3vaGTZAl3-

Група
Дисципліна
Завдання
1
Ф-21
Анатомія людини
1.      Написати конспект на тему «Вчення про кістки та їх з’єднання». (Матеріали лекції додано окремо).
2.      Виконати практичні роботи № 9, 10. (Завдання для робіт додано окремо.)
2
Ф-31
Загальна фізіологія
1.      Виконати практичну роботу № 2 «Фізіологічна характеристика видів спорту, що характеризуються стандартними ациклічними рухами». (Завдання додано окремо)
2.      Написати модульну контрольну роботу. (Завдання додано окремо)
3.      Опрацювати матеріал лекції «Фізіологічна характеристика видів спорту, що характеризуються якісною оцінкою виконуваних рухів» та написати конспект. (Матеріали лекції додано окремо).
3
Д-11
Дитяча психологія
1.      Опрацювати лекційні матеріали (подані окремо) та написати конспекти.
2.      Виконати практичну роботу «Розвиток спілкування та уваги дітей дошкільного віку».
4
Т-21
Основи екології
1.      Оформити Червону книгу Красноградського району.
2.      Опрацювати лекційні матеріали (лекції додано окремо) та зробити конспекти.
3.      Виконати практичну роботу. (Завдання додано окремо)
4.      Виконати контрольну роботу. (Завдання додано окремо)
5.      Подивитися документальний фільм «Чернобыль – 30 лет спустя!».
5
Ф-21
Загальна фізіологія
1.      Написати модульну контрольну роботу.
2.      Написати конспект «Фізіологія крові та кровообігу».
6
ВШ-41
Основи медичних знань
1.      Виконати практичні роботи за допомогою електронного посібника Р.О.Валецька. (Завдання додано окремо).
2.      Лепбуки «Профілактика інфекційних захворювань»є
3.      Виконати модульну контрольну роботу. (Завдання додано окремо)
7
Ф-11
Біологія і екологія
1. Опрацювати теми (написати конспекти) за електронним підручником В.І.Соболь. Біологія і екологія (2018) протягом карантину:
-         Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. Закономірності розподілу алелів в популяціях. (п.48-50).
-         Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація. (п.51-52)
-         Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.  Правила біологічної етики. (п.53-55)
2. Створити навчальний проект у вигляді буклету, постеру,  презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) орієнтовні теми:
- Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
- Скринінг-програми для новонароджених.
- Генотерапія та її перспективи. 
3. Пройти 2 онлайн-тестування до 23.03. на сайті «На Урок». Коди доступу 698199 та 994025.
8
Ф-31
Спортивна метрологія
1. Опрацювати теми «Метрологічні основи контролю за технічною підготовкою», «Метрологічні основи контролю за тактичною підготовленістю», «Фізичний розвиток людини» та написати конспекти. (Матеріали лекції додано окремо).
9
ВШ-21
Основи валеології
1.      Створити презентацію на обрану раніше тему (Валеотехнології).
2.      Скласти індивідуальну оздоровчу програму.
3.      Підібрати по 3 фото на яких зображено оздоровчі заходи.






Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу