Завдання для дистанційного навчання для студентів

під час карантину (з 18.01.2021 по 22.01.2021)


Шановні студенти, вам необхідно:

-          перейти за посиланням,

-          знайти папку з потрібною дисципліною і відкрити її,

-          у ній знайти необхідні матеріали,

-          ознайомитися з матеріалами та виконати запропоновані завдання.        

Всі матеріали та завдання перелічені в таблиці для кожної групи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yerMwkJZv7ZVMrGy712JIJ3vaGTZAl3-

Група

Дисципліна

Завдання

1

Д-21

Педагогічна психологія

1) Опрацювати тему «Методологія і методи педагогічної психології» та зробити опорний конспект (До 24.01).

2

ВШ-21

Анатомія, фізіологія і гігієна дітей шкільного віку

1)  Опрацювати з 7 по 11 питання лекції з теми «Вища нервова діяльність» та зробити опорний конспект. (До 22.01).

2)  Виготовити буклет на тему за вибором «Гігієна сну», «Профілактика порушень ВНД», «Розвиток пам’яті», «Розвиток мислення», «Розвиток мовлення», «Розвиток уваги», «Розвиток уяви»

3) Виконати практичну роботу № 5.

4) Підготуватися до семінарського заняття.

3

Т-21

Вікова фізіологія і гігієна

1) Опрацювати тему «Морфолого-функціональна характеристика скелету», зробити опорний конспект (Фото конспектів надіслати в особисті повідомлення до 24.01).

2) Ознайомитися із завданнями практичної роботи та дізнатися свою вагу (писати практичну будемо на парі).

3) Підготуватися до самостійної роботи з опрацьованих тем

4

Ф-11

Біологія і екологія

1) Опрацювати тему  «Основні поняття генетики» (п. 33-34) та написати опорний конспект за електронним підручником 10 клас. В.І.Соболь. Біологія і екологія (2018). Вивчити генетичну символіку та термінологію (До 22.01)

5

Ф-21

Анатомія людини

1) Опрацювати теми «Будова клітини» та «Поняття про тканини, органи та системи органів» і зробити опорні конспекти. (До 24.01).

Нагадування!!! Роздрукувати практичний зошит (скоро вже буде перша практична)

6

Ф-21

Біологія і екологія

1) Опрацювати тему  «Властивості та характеристика екосистем. Екологічні сукцесії» (п. 39-41) та написати опорний конспект за електронним підручником 11 клас. В.І.Соболь. Біологія і екологія (2019). (До 24.01)

2) Розпочати роботу над створенням навчального проєкту ст. 150-151 (Екосистему обрати на вибір: екосистема річки Берестової, екосистема лісу, заплавні луки чи інші)

7

Ф-31

Загальна фізіологія

1) Опрацювати тему «Роль серцево-судинної та дихальної систем у м’язовій діяльності» та написати опорний конспект (До 24.01).

8

Ф-31

Спортивна метрологія

1) Опрацювати тему «Основи теорії вимірювань», написати опорний конспект. (До 24.01).

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу