Завдання для дистанційного навчання для студентів

під час карантину (з 02.11.2020)

 

Шановні студенти, вам необхідно:

-          перейти за посиланням,

-          знайти папку з потрібною дисципліною і відкрити її,

-          у ній знайти папку з матеріалами на цей тиждень із підписом 02-06.11,

-          виконати запропоновані завдання.

Всі матеріали та завдання перелічені в таблиці для кожної групи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yerMwkJZv7ZVMrGy712JIJ3vaGTZAl3-

Група

Дисципліна

Завдання

1

Д-11

Анатомія, фізіологія дітей дошкільного віку

1) Виконати практичні роботи 1,2.

2) Опрацювати тему «Ендокринна система» та зробити опорний конспект. (До 09.11)

2

Д-11

Загальна психологія

 

3

Д-21

Дитяча психологія

 

4

Д-21

Екологія

1) Виконати модульну контрольну роботу.

2) Опрацювати теми «Основні форми, обсяги і наслідки антропічного впливу на навколишнє середовище» та «Екологічні проблеми повітряного середовища», зробити опорні конспекти. (До 09.11)

5

Д-21

Психологія сімейного виховання

 

6

ВШ-21

Анатомія, фізіологія і гігієна дітей шкільного віку

1) Опрацювати тему «Морфо-функціональна характеристика м’язів» та зробити опорний конспект (До 12.11)

7

Ф-11

Біологія і екологія

1) Опрацювати тему «Фундаментальні властивості живого. Стратегія сталого розвитку природи і суспільства» та написати конспекти за електронним підручником В.І.Соболь. Біологія і екологія (2018).

(п.3-4).

2) Дати письмові відповіді на запитання з папки 02-06.11 на блозі за посиланням розташованим вище. (До 11.11)

8

Ф-21

Біологія і екологія

1) Пройти олімпіаду з біології «Осінь 2020» (Коди надсилалися раніше)

2) Опрацювати теми  «Адаптація як загальна властивість біологічних систем» (п.1-2), «Властивості адаптацій. Формування адаптацій» (п.3) та написати конспекти за електронним підручником 11 клас. В.І.Соболь. Біологія і екологія (2019).

3) На ст.6-7 виконати самостійну роботу з таблицею про групи адаптацій та завдання з ілюстраціями про різноманітність адаптацій. (До 10.11)

9

Ф-31

Загальна фізіологія

Опрацювати теми «Робота м’язів», «Втома і фізіологія відновних процесів» та написати опорні конспекти до цих тем. (До 10.11)

10

Ф-31

Вікова фізіологія

1) Опрацювати тему «Предмет і задачі вікової фізіології  як  наукової і навчальної  дисципліни, методи  досліджень.  Фізіологічні  особливості дітей  дошкільного  віку», написати конспект. 

2) На 4 пункт плану знайти відповідну інформацію і зробити розгорнутий конспект.

3) Підібрати 2-3  фото із зображенням дітей дошкільного віку під час виконання різноманітних дій. (До 08.11.2020)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу