Завдання
для дистанційного навчання для студентів
під час
карантину (з 02.11.2020)
Шановні студенти, вам
необхідно:
-
перейти за посиланням,
-
знайти папку з потрібною дисципліною і
відкрити її,
-
у ній знайти папку з матеріалами на цей
тиждень із підписом 02-06.11,
- виконати запропоновані завдання.
Всі матеріали та завдання перелічені в таблиці для кожної групи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yerMwkJZv7ZVMrGy712JIJ3vaGTZAl3-
№ |
Група |
Дисципліна |
Завдання |
1 |
Д-11 |
Анатомія,
фізіологія дітей дошкільного віку |
1) Виконати практичні роботи 1,2. 2) Опрацювати тему «Ендокринна система» та
зробити опорний конспект. (До 09.11) |
2 |
Д-11 |
Загальна психологія |
|
3 |
Д-21 |
Дитяча
психологія |
|
4 |
Д-21 |
Екологія |
1) Виконати
модульну контрольну роботу. 2) Опрацювати теми «Основні форми, обсяги і
наслідки антропічного впливу на навколишнє середовище» та «Екологічні
проблеми повітряного середовища», зробити опорні конспекти. (До 09.11) |
5 |
Д-21 |
Психологія
сімейного виховання |
|
6 |
ВШ-21 |
Анатомія,
фізіологія і гігієна дітей шкільного віку |
1) Опрацювати тему «Морфо-функціональна характеристика м’язів» та зробити
опорний конспект (До 12.11) |
7 |
Ф-11 |
Біологія і
екологія |
1) Опрацювати тему «Фундаментальні властивості
живого. Стратегія сталого розвитку природи і суспільства» та написати
конспекти за електронним підручником В.І.Соболь. Біологія і екологія (2018). (п.3-4). 2) Дати письмові відповіді на запитання з папки 02-06.11 на блозі за
посиланням розташованим вище. (До 11.11) |
8 |
Ф-21 |
Біологія і
екологія |
1) Пройти олімпіаду з біології «Осінь 2020»
(Коди надсилалися раніше) 2) Опрацювати теми «Адаптація як загальна властивість
біологічних систем» (п.1-2), «Властивості адаптацій. Формування адаптацій» (п.3)
та написати конспекти за електронним підручником 11 клас. В.І.Соболь.
Біологія і екологія (2019). 3) На ст.6-7 виконати самостійну роботу з таблицею
про групи адаптацій та завдання з ілюстраціями про різноманітність адаптацій.
(До 10.11) |
9 |
Ф-31 |
Загальна
фізіологія |
Опрацювати теми
«Робота м’язів», «Втома і фізіологія відновних процесів» та написати опорні
конспекти до цих тем. (До 10.11) |
10 |
Ф-31 |
Вікова
фізіологія |
1) Опрацювати тему «Предмет і задачі вікової
фізіології як наукової і навчальної дисципліни, методи досліджень.
Фізіологічні особливості
дітей дошкільного віку», написати конспект. 2) На 4 пункт плану знайти відповідну інформацію
і зробити розгорнутий конспект. 3) Підібрати 2-3
фото із зображенням дітей дошкільного віку під час виконання
різноманітних дій. (До 08.11.2020) |
Коментарі
Дописати коментар