Завдання для дистанційного навчання для студентів

під час карантину (з 09.11.2020)

 

Шановні студенти, вам необхідно:

-          перейти за посиланням,

-          знайти папку з потрібною дисципліною і відкрити її,

-          у ній знайти папку з матеріалами на цей тиждень з підписом 09-13.11,

-          виконати запропоновані завдання.

 Всі матеріали та завдання перелічені в таблиці для кожної групи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yerMwkJZv7ZVMrGy712JIJ3vaGTZAl3-

Група

Дисципліна

Завдання

1

Д-11

Анатомія, фізіологія дітей дошкільного віку

1) Опрацювати тему «Сенсорні системи» та зробити опорний конспект.

2) Виконати практичні роботи «Будова ока» та «Будова вуха».

2) Виготовити буклет для батьків дітей  дошкільного віку або плакат для дітей дошкільного віку за темою на вибір «Гігієна зору» або «Гігієна слуху». (До 15.11)

2

Д-11

Загальна психологія

1) Опрацювати теми «Відчуття. Види відчуттів. Взаємодія відчуттів» та «Сприймання. Класифікація, властивості», зробити опорні конспекти.

2) Виконати практичну роботу «Індивідуально-психологічні відмінності у сприйманні» (До 17.11).

3

Д-21

Дитяча психологія

1) Опрацювати теми «Розвиток уяви у дітей дошкільного віку» та «Особливості емоцій у дітей немовлячого і раннього віку», зробити опорні конспекти (До 17.11).

4

Д-21

Екологія

1) Опрацювати теми «Екологічні проблеми літосфери, охорона грунтів та водного середовища» та «Охорона тваринного і рослинного світу. Заповідна справа», зробити опорні конспекти. (До 16.11)

2) Модульний контроль № 2 (13.11)

3) Виготовити екологічні кружечки. (Зразок подано за посиланням) (До 16.11)

5

Д-21

Психологія сімейного виховання

Опрацювати теми «Психічний розвиток і виховання дітей раннього віку», «Психічний розвиток і виховання дітей дошкільного віку» та зробити опорні конспекти (До 15.11).

6

ВШ-21

Анатомія, фізіологія і гігієна дітей шкільного віку

1) Опрацювати тему «Фізіолого-гігієнічні основи рухових режимів» та зробити опорний конспект. (До 19.11)

2) Практична робота 2 «Гігієнічна характеристика обладнання класної кімнати. Визначення постави учня». (До 15.11)

3) Виготовити буклет чи пам’ятку для учнів на тему «Профілактика порушень постави» (До 19.11)

4) Повторити всі попередні теми та підготуватися до модульної контрольної роботи 20.11.

7

Ф-11

Біологія і екологія

1) Опрацювати 2 теми «Систематика. Сучасні критерії виду» (п.5-6) та «Віруси, віроїди, пріони»(п.7), написати конспекти за електронним підручником В.І.Соболь. Біологія і екологія (2018).

2) Лабораторна робота №1 «Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу».

3) Виконати навчальний проєкт 1 «Складання характеристики виду за видовими критеріями» (До 18.11)

8

Ф-21

Біологія і екологія

1) Нагадування!!! Пройти олімпіаду (Коди надсилалися раніше)

2) Опрацювати теми  «Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Життєві форми» (п.4-5), «Екологічна ніша. Поняття про спряжену еволюцію та коадаптацію» (п.6-7) та написати конспекти за електронним підручником 11 клас. В.І.Соболь. Біологія і екологія (2019). (До 17.11)

9

Ф-31

Загальна фізіологія

1) Ознайомитися із матеріалом про оцінку швидкісних та координаційних здібностей та виписати в зошит назви тестів, що застосовують для їх визначення (для кожної окремо).

2)Виконати лабораторну роботу № 2 «Оцінка швидкості рухових реакцій за допомогою лінійки». (До 16.11)

10

Ф-31

Вікова фізіологія

1) Опрацювати 2 теми «Фізіологічні  особливості дітей  молодшого шкільного  віку» та «Фізіологічні  особливості підлітків», написати конспекти. (До 16.11.2020)

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу