21.11.2023 року 

проведено івент "Засоби візуалізації навчальних занять" 

для викладачів коледжу

Сучасні здобувачі освіти чимало часу проводять у соцмережах. Тож педагог зобов’язаний інтегрувати новітні інтернет-ресурси в освітній процес. Щоб навчати здобувачів освіти XXI століття, педагог має бути «в тренді», тому педагоги іноді замислюються: «Як зробити заняття змістовним, цікавим та насиченим? Як встигнути за короткий термін викласти великий обсяг навчального матеріалу?» Нарешті відповідь знайшлася! ВІЗУАЛІЗАЦІЯ!

Візуалізація навчального матеріалу є важливою складовою як очного, так і дистанційного формату. Яскрава презентація навчального матеріалу дозволяє залучити зорове сприйняття та надовго утримувати увагу здобувачів освіти під час заняття. Саме за допомогою зору людина запам’ятовує близько 80% інформації.

Подавати матеріал можна за допомогою різних форм візуалізації. Це можуть бути зображення, карти, схеми, меми, відеоролики, скрайбінг, гіфки, віртуальні екскурсії, інтелект-карти, інтерактивні карти, стрічки часу, хмари слів, інфографіка, комікси тощо. Здобувачам освіти цікавіше буде працювати зі схемами та зображеннями, аніж з сухим текстом. Візуалізація матеріалів сприяє більш швидкому та ефективному засвоєнню інформації.  

Візуалізація навчальної інформації дозволяє вирішити цілий ряд педагогічних завдань: забезпечення інтенсивності навчання, активізації навчальної та пізнавальної діяльності, формування і розвиток критичного і візуального мислення, зорового сприйняття, образного уявлення знань і навчальних дій, передачі знань і розпізнавання образів, підвищення візуальної грамотності та візуальної культури.

В умовах онлайн занять унаочнення відзначається рядом конкретних переваг:

1. Асоціації - це основа зорового сприйняття. Вони активізують у дітей творчий потенціал.

2. Яскраві та майстерно створені презентації мотивують здобувачів освіти до навчання та активної роботи під час заняття.

3. Підвищується інтернет-грамотність здобувачів освіти.

4. Увага дитини зосереджується на ключових аспектах певної теми.

5. Значний обсяг інформації можна закодувати у графіці.

6. Традиційні навчальні підходи поєднуються з ігровими моментами.

7. Наочна демонстрація матеріалу може подаватися як завдання або частина проєктної роботи для студентів. Це допомагає закріпити отримані знання та розвивати критичне мислення.

Дистанційний формат навчання обов’язково повинен базуватися на унаочненому контенті. Варто пам’ятати, що результат навчання значною мірою залежить від того, як організована діяльність здобувача освіти під час заняття. Майстерно створений наочний контент мотивує здобувачів освіти до активної роботи під час занять та до самого навчання.







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу